مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-09سياسي

کردستان به رتبه ششم کشور به لحاظ واگذاری گروهی در طرح مسکن ملی رسید


استاندار کردستان دستاورد برگزاری جلسات هفتگی شورای مسکن را ارتقای رتبه 31 استان به ششم کشوری به لحاظ واگذاری گروهی در طرح نهضت ملی مسکن عنوان کرد.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان دستاورد برگزاری جلسات هفتگی شورای مسکن را ارتقای رتبه 31 استان به ششم کشوری به لحاظ واگذاری گروهی در طرح نهضت ملی مسکن عنوان کرد.

اسماعیل زارعی کوشا، امروز چهارشنبه در جلسه شورای مسکن استان گفت: الحاق یک هزار و 364 هکتار زمین در دستور کارگروه امور زیربنایی استان، شورای برنامه ریزی استان و شورای عالی معماری و شهرسازی قرار دارد که تاکنون بیش از 500 هکتار به محدوده شهرهای استان الحاق و مابقی در دست بررسی است.

وی با اعلام اینکه هنوز در آغاز راه طرح عظیم نهضت ملی مسکن هستیم، افزود: بیش از 196 هزار نفر متقاضی ثبت نام شده در سامانه داریم که تاکنون بیش از 80 هزار نفر تایید شده است.

استاندار کردستان، با اعلام اینکه کردستان به لحاظ تعداد متقاضی جزو استان های اول کشور است؛ افزود: تاکنون برای 17 هزار متقاضی در استان زمین مسکن ملی تامین و در مرحله عقد قرارداد و ثبت در سامانه هستیم.

وی از تخصیص پروژه برای 7 هزار و 720 نفر در کردستان خبر داد و افزود: اجرای طرح نهضت ملی مسکن باید با نگاه فرابخشی وجهادی انجام شود و نباید اینگونه تصور کنیم که ساخت مسکن تنها وظیفه راه و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان به رتبه ششم کشور به لحاظ واگذاری گروهی در طرح مسکن ملی رسید

کردستان به رتبه ششم کشور به لحاظ واگذاری گروهی در طرح مسکن ملی رسید